Teo Klapirić
Teo Klapirić | Foto: Branimir Boban / CROPIX

Zeleno poduzetništvo glavna je tema ovogodišnje #3PSplit konferencije koja se održava 16. i 17. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Imotski poljoprivrednik Teo Klapirić pričao je o svojim iskustvima.

– Konferencija 3P je započeta 2013. godine, ovo je šesto izdanje, ključna razlika danas u odnosu na početak je to što je tada bilo teško naći primjere uspješnih poduzetnika u Dalmaciji, dok na ovoj konferenciji veliki dio govornika dolazi upravo iz Splitsko-dalmatinske županije – kazala je doc.dr.sc. Ivana Bilić s Ekonomskog fakulteta u Splitu.

Tijekom dvodnevne konferencije studenti, ali i drugi okupljeni, mogu čuti poduzetničke priče, a teme prvog dana skupa na splitskoj Ekonomiji su mogućnosti financiranja zelenog poduzetništva, održivi turizam, društveno odgovorno poslovanje i zeleni marketing.

Teo Klapirić (OPG Klapirić): čips od raštike jako je dobro prihvaćen na tržištu

U raspravi o istinama i zabludama o zelenom poduzetništvu svoja iskustva iznijeli su Dražen Drnas (Pravi klik), Teo Klapirić (OPG Klapirić) i Marko Ban (Zadruga Start).

Teo Klapirić iz Imotskog proizvodi razne vrste povrća, između ostalih zadnjih nekoliko godina i raštiku. Odnedavno je počeo raditi i čips od raštike što je jedinstveno na tržištu. Raštika se bere do Nove godine, kad dođe zima nema više porasta, pa su njezini mali listići idealni za čips. Proizvod je jako dobro prihvaćen na tržištu, prodaje su u trgovinama na području Splita, te putem interneta za područje cijele Hrvatske. Teo Klapirić sad planira povećati proizvodnju raštike, ne samo za prodaju tog povrća već i za čips koji bi mogao dati novi polet u poslovanju. Proizvodnja čipsa od raštike produžit će proizvodnju tijekom godine.

– Zeleno poduzetništvo bit će nužno u budućnosti jer u svijetu godišnja razina energije koju nam daje naša planeta potroši se u manje od 8 mjeseci – poručio je Marko Ban iz Zadruge Start, koja posluje kao društveno poduzeće. Studentima je poručio da razmišljaju što zelenije, ali i da budu proaktivni.

Pravi klik je tvrtka koja stoji iza internetskih projekata Crno jaje i GoHome, radi u šest zemalja, a Dražen Drnas ovom prigodom je istaknuo kako je zeleno poduzetništvo dobra prilika za Dalmacija u brendiranju da iskoristimo komparativne prednosti koje imamo u proizvodnji zdrave hrane. Ekologija je nešto što vani prolazi, a mi to svijetu možemo ponuditi, istaknuo je.

1 KOMENTAR

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here